Detail
Základní informace
Úřední název
ATOLL EUROPE, spol. s r.o.
IČO
25076337
DIČ
CZ25076337
Obec
Praha
Část obce
Michle
Ulice
Ohradní
Číslo popisné
1360
Číslo orientační
47
PSČ
14000
Stát
Česká republika
Doplňující informace
Datum uzavření smlouvy
30. 12. 2024
Evidenční číslo smlouvy
909032780.00.000/KRPA-337372-9/ČJ-2024-0000MN-S
Základní popis předmětu plnění smlouvy
Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu je provedení údržbových prací na náhradních zdrojích elektrické energie ve vybraných objektech Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy v období od 1. 1. 2025 do 31. 12. 2028. Vymezení předmětu veřejné zakázky: Pravidelná údržba strojní části: • kontrola motorového oleje, filtrů, ochranných krytů, vizuální kontrola na těsnosti – únik kapalin • kontrola chlazení • kontrola výfukového systému • kontrola stopovače – funkce start-stop • seřízení zařízení • provedení testu agregátu cca 15 minut – kontrola funkce a programů Pravidelná údržba elektro části: • vizuální kontrola zařízení – rozvaděče a příslušenství • vyčištění a dotažení spojů svorkovnice • kontrola generátoru, budiče, elektrických obvodů • kontrola AKU baterii • seřízení zařízení Místa plnění a četnost údržby Bartolomějská 306/7, Praha 1 – typ 8 S 160 Rok výroby 1956, počet kusů 1 • pravidelná údržba a seřízení strojní části: 1x ročně • pravidelná údržba a seřízení elektro části: 1x ročně Ďáblická 510 (areál PMJ), Praha 8 – typ: 5 KJT 45ATS Rok výroby 2023, počet kusů 1 • pravidelná údržba a seřízení strojní části: 1x ročně • pravidelná údržba a seřízení elektro části: 1x ročně Kongresová 1666/2, Praha 4 – typ 6 S 150, rok výroby 1989, počet kusů: 2 typ GAPPA 150 - počet kusů: 1 • pravidelná údržba a seřízení strojní části: 2x ročně • pravidelná údržba a seřízení elektro části: 2x ročně • měsíční údržba: 1x měsíčně provést kontrolní start dieselagregátu (10 x ročně) Stanovený finanční limit je 600 000, 00 Kč včetně DPH pro dané období nebo do vyčerpání finančního limitu. Místní šetření se uskuteční v lokalitě: Kongresová 1666/2, Praha 4, 140 00, před hlavním vchodem do objektu Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy • 04. 12. 2024 od 12:00 hodin – v souladu se zákonem o VZ Kontaktní osoba: Bc. Jiří Horák, tel: 974 885 434 Zadavatel doporučuje účast na místním šetření. Na místním šetření bude upřesněn rozsah a postup prováděcích prací s ohledem na zachování provozu daných objektů a současně bude upřesněn rozsah pohybu pracovníků dodavatele v rámci daného areálu, včetně režimu vstupů. Místo dodání / převzetí plnění: 1. Objekt Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy, Bartolomějská 306/7, Praha 1, 110 00. 2. Objekt Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy, Ďáblická 510 (areál PMJ), Praha 8, 182 00. 3. Objekt Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy, Kongresová 1666/2, Praha 4, 140 00. Termín plnění od - do: Po podpisu kupní smlouvy od obdržení písemné objednávky, v období od ledna 2025 do 31. 12. 2028 se stanoveným finančním limitem 600 000, 00 Kč včetně DPH pro dané období nebo do vyčerpání finančního limitu.
Smluvní cena bez DPH
319 604,00
Smluvní cena s DPH
386 720,84
Smluvní cena s dodatky bez DPH
319 604,00
Smluvní cena s dodatky s DPH
386 720,84
Měna
CZK
Internetová adresa, na které je smlouva umístěna
https://smlouvy.gov.cz/smlouva/31705472
Vybraný dodavatel je sdružením dodavatelů
Ne