Detail

Základní informace


Úřední název

ATOLL EUROPE, spol. s r.o.

IČO

25076337

DIČ

CZ25076337

Obec

Praha

Část obce

Michle

Ulice

Ohradní

Číslo popisné

1360

Číslo orientační

47

PSČ

14000

Stát

Česká republika

Doplňující informace


Datum uzavření smlouvy

30. 12. 2024

Evidenční číslo smlouvy

909032780.00.000/KRPA-337372-9/ČJ-2024-0000MN-S

Základní popis předmětu plnění smlouvy

Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu je provedení údržbových prací na náhradních zdrojích elektrické energie ve vybraných objektech Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy v období od 1. 1. 2025 do 31. 12. 2028. Vymezení předmětu veřejné zakázky: Pravidelná údržba strojní části: • kontrola motorového oleje, filtrů, ochranných krytů, vizuální kontrola na těsnosti – únik kapalin • kontrola chlazení • kontrola výfukového systému • kontrola stopovače – funkce start-stop • seřízení zařízení • provedení testu agregátu cca 15 minut – kontrola funkce a programů Pravidelná údržba elektro části: • vizuální kontrola zařízení – rozvaděče a příslušenství • vyčištění a dotažení spojů svorkovnice • kontrola generátoru, budiče, elektrických obvodů • kontrola AKU baterii • seřízení zařízení Místa plnění a četnost údržby Bartolomějská 306/7, Praha 1 – typ 8 S 160 Rok výroby 1956, počet kusů 1 • pravidelná údržba a seřízení strojní části: 1x ročně • pravidelná údržba a seřízení elektro části: 1x ročně Ďáblická 510 (areál PMJ), Praha 8 – typ: 5 KJT 45ATS Rok výroby 2023, počet kusů 1 • pravidelná údržba a seřízení strojní části: 1x ročně • pravidelná údržba a seřízení elektro části: 1x ročně Kongresová 1666/2, Praha 4 – typ 6 S 150, rok výroby 1989, počet kusů: 2 typ GAPPA 150 - počet kusů: 1 • pravidelná údržba a seřízení strojní části: 2x ročně • pravidelná údržba a seřízení elektro části: 2x ročně • měsíční údržba: 1x měsíčně provést kontrolní start dieselagregátu (10 x ročně) Stanovený finanční limit je 600 000, 00 Kč včetně DPH pro dané období nebo do vyčerpání finančního limitu. Místní šetření se uskuteční v lokalitě: Kongresová 1666/2, Praha 4, 140 00, před hlavním vchodem do objektu Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy • 04. 12. 2024 od 12:00 hodin – v souladu se zákonem o VZ Kontaktní osoba: Bc. Jiří Horák, tel: 974 885 434 Zadavatel doporučuje účast na místním šetření. Na místním šetření bude upřesněn rozsah a postup prováděcích prací s ohledem na zachování provozu daných objektů a současně bude upřesněn rozsah pohybu pracovníků dodavatele v rámci daného areálu, včetně režimu vstupů. Místo dodání / převzetí plnění: 1. Objekt Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy, Bartolomějská 306/7, Praha 1, 110 00. 2. Objekt Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy, Ďáblická 510 (areál PMJ), Praha 8, 182 00. 3. Objekt Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy, Kongresová 1666/2, Praha 4, 140 00. Termín plnění od - do: Po podpisu kupní smlouvy od obdržení písemné objednávky, v období od ledna 2025 do 31. 12. 2028 se stanoveným finančním limitem 600 000, 00 Kč včetně DPH pro dané období nebo do vyčerpání finančního limitu.

Smluvní cena bez DPH

319 604,00

Smluvní cena s DPH

386 720,84

Smluvní cena s dodatky bez DPH

319 604,00

Smluvní cena s dodatky s DPH

386 720,84

Měna

CZK

Internetová adresa, na které je smlouva umístěna

https://smlouvy.gov.cz/smlouva/31705472

Vybraný dodavatel je sdružením dodavatelů

Ne